Gå til innhold

Hvor ofte har dere tid for dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dere kan dra på besøk til ei venninde, trene eller bare kose dere i eget selskap?

Yngstejenta er snart 1 år, og vi har vært sammen til for etpar mnd siden, og jeg har enda ikke hatt noe alenetid:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har eg hatt muligheten til heile tida. I starten var ho avhengig av meg for mat, men fra ho var tre månadar så kunne ho drikke av flaske innimellom. Me har lite tid sammen berre eg og sambo. I det siste har naboen hatt mallo to ganger i veka, 3 timer, men då må eg lese og mannen ta forefallende husarbeid. Seinere denne månaden skal me vurdere barnevakt over natta, for då skal me besøke besteforeldrene. Men me er ikkje heilt sikre enda. Me er litt hysteriske og mallo våkner ein del om natta.

Kvifor har du ikkje fått aleine-tid da? Er du aleine? Bor besteforeldrene langt vekke? Det er godt for alle med litt tid for seg sjølv. =)

Skrevet

Alt for skjelden.

Skrevet

Nærmeste besteforeldre bor etpar timer unna..... Er alene nå, vi gikk fra hverandre da yngste var 9 mnd.

Men holdningen i huset har liksom vært at hun har vært avhening av meg, selv om jeg vet at det bare er tull. For hun tar flaske og alt det.

Første gang jeg var mere enn en halvtime borte fra henne var da jeg begynte å jobbe da hun var 10 mnd.

Skrevet

Alenetid, hav er det?

I snitt er det vel kanskje en halv time i måneden......i en god måned.

Skrevet

Uff, det høyrtes veldig travelt ut. Forstår godt om du er sliten =)

Kva med samvær med faren da? Starte forsiktig med noen timer, og auke etterkvart?

Skrevet

Tar aldri mannen over ungene av og til?

Skrevet

sjelden. litt min egen feil også

Skrevet

Er vel det samme her og, er ikke noe flink til å "be om fri" akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...