Gå til innhold

Noen erfaringer med BeSafe IzI Sleep bilstol????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer, men har hørt at det er det tyngst bilsete på markedet... men er jo veldig greit at du kan legge det helt med i liggende stilling når du ikke har det i bilen :o)

Skrevet

Har ingen erfaringer, men det er den vi har kjøpt. Samboer som jobber på en bilforhandler sa at den kom veldig godt ut i ulike tester..

Skrevet

har ikke ann erfaring enn att en venninne av meg har dette, og hun syns det er veldig tungt. Og tungvindt og sette fast i bilen. Men hun syns det er greit att det kan legges veldig flatt når det taes ut av bilen. Jeg kommer ikke til og kjøpe dette. Jeg skal ha keisersnitt, og har prøveløfta på sete med babyen hennes på 1 måned, og syns det var altfor tungt til att jeg kjøper slikt ett. Var liksom veldig stort og håndtere også syns jeg. Jeg skal ha maxi cosi med base.

Skrevet

Har kjøpt det...

Ja, den er i det tyngst laget, men bruker vogn, og sete skal ligge i bilen...Men at den er tungvindt å sette fast i bilen vil jeg ikke tro på...Sorry, men enklere blir det ikke=o)...Kan være at man må bruke litt krefter får å få ned håndtaket mot rygg sete, men tungvindt....hehe nei, den tror ikke jeg på...En av grunnene vi kjøpte det siden de er så enkle å sette fast...

har hatt BeSafe hele veien, fra gutten vår liten til nå og har tenkt å forsette med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...