**Håper** Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har dere alltid EL på dag 14-15 da??? Eller har det hendt at EL har kommet senere i syklusen? Men da fått mensen til samme tid for det?
Babyønske �� Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg visst ikke helt stabile sykluser. Men hadde 29 dagers syklus noen måneder og da hadde jeg eggløsning på dag 16 el 17. Da brukte jeg også eggløsningstest og hadde noenlunde kontroll over det. Har hatt et par 28 dagers sykluser også og hadde da eggløsning på dag 15-16, uten å være helt sikker siden jeg ikke brukte el-test
**Håper** Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Ok:=) For det forundrer meg ikke om EL har kommet seinere hos meg. Vi fikk bare hatt sex fram til dag 13 eller 14. Så jeg håper svømmerne hans er superdyktige. Hehe.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hos meg er el dag 14-16. syklusene varierer fra 27-29 dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå