Gå til innhold

Matpakke med i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa ha forhåpentligvis kommet inn i barnehagen, og skal begynne etter påske. Håper jeg..

Satt å skrev en handleliste i går, om hva jeg skulle handle hvis om atte.. Der skrev jeg opp matboks.

Sambo kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle ha matboks, han hadde aldri hørt om at de hadde med nistepakke i barnehagen...

Så hva sier dere?

Har barna med matpakke, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe barnehager inkluderer alle måltider, men det er unntaket. Vanligvis må de ha med iallfall ett måltid selv.

Skrevet

Flere?

Noe fra Askøy her? Hva skjer med matpakke i barnehagene her ute?

Skrevet

Kanskje det står noe på hjemmesiden til bhg?

Her er det også matpakke, kun lunsj som er inkludert. Frokost og mellommåltid har de med selv.

Skrevet

Det er veldig sjeldent at barna ikke må ha med ett måltid, så hun trenger nok matboks=)

Skrevet

Hei. Bor på stongafjellet og der er mine nettopp begynt.

Hvilken barnehage skal hun i ?

Vi har med matpakke til frokosten, mens de får smørelunch til lunch.

Så har de og med frukt og Yoghurt.

Men i Lykketrollet på Tveit her de bare med furkt og evt. yoghurt.

Skrevet

Matpakke om barnet skal spise frukost i bhg. kl 830-0900. Ellers betaler en matpenger som dekker lunch.

Skrevet

Jepp her går det 2 matbokser pr dag.

Når lillemor begynner blir det 4.

Vi kjører oppvaskmaskina annenhver dag ca, så det vil bli 8 matbokser på 2 dager.

Joda, matboks trenger de.

Mer miljøvenlig enn å bruke matpapir også.

Lurt å kjøpe en litt stor så du kan få plass til litt frukt eller et yoghurtbeger kanskje i matboksen sammen med skivene.

Skrevet

Hun ska begynne i Gårdsbarnehagen på Haugland/Ravnanger. Den har ikke åpna enda, men åpner etter påske.

Skrevet

Ok. Da kjøper jeg en matboks. Så får sambo bare sitte der å furte.. hehe

Skrevet

Vet ikke om hun har fått plass enda da, men jeg håper.

Ei venninne av meg hadde ringt til de hin dagen, fikk da beskjed om at alle som hadde søkt, hadde også fått plass. De holdt på å gå gjennom søknader osv. Så jeg håper på å få brev om ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...