*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 3 dager på overtid.. Snufs. Skal det noen gang bli vår tur?! Føles ikke sånn.. Nå går vi inn i vår 21pp.. Blir bare mer og mer frustert jeg nå, prøver å ikke ta det så tungt, men blir jo bare værre og værre.. Ihvertfall vi som har prøvd såpass lenge nå. Skal jammen meg si dette sliter ihverdagene om dagen, uff.. Er jo ikke meningen å la det gå utover gutten min. Han kan jo ikke noe for det. Han er jo helt uskyldig.. Måtte bare ha en liten utblåsing:(
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Huff,kor trist.føle me deg.eg ha prøvd sia april..men du ha prøvd lengr ejn mg.ikke gi opp!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Takk for det.. Nei skal ikke gi opp håpet, selv om jeg har hatt lyst nå egentlig! Håper det klaffer for deg snart da:)
**Håper** Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 *Trøsteklem* Jeg føler virkelig med deg og du har all grunn til å være lei deg. Dere har jo prøvd så lenge:=( Men ikke gi opp håpet. Dette skal gå bra for deg.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Takk for trøsteklemmen:) Håper virkelig det kan klaffe når TR er ferdig..
Truseprinsesse Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Huff. Det er så kjipt når tanta kommer!! Ikke nok med at man ikke er gravid, men man har noen forferdelige dager i tillegg også. Har tanta på besøk for tredje gangen og jeg er så emosjonell og savner kjæresten min. Sender deg en trøsteklem. Har ikke prøvd like lenge som deg, men det er grusomt med tanta.. :(
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Vil bare sende deg en liten trøsteklem jeg.... Har selv prøvd i 18 mnd uten klaff, så vet hvordan du føler deg akkurat nå. Bare kom med utblåsning her du. Sånn sett er det utrolig godt å ha bim. Har dere startet utredning da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2008 HEi Turbotrollet.. Vi skal på utredning i April, for da flytter vi:) Vil ikke gjøre det her, men hos min gamle lege:) Håper det har klaffet før det da.. Tusen takk for alle klemmene. Setter jeg stor pris på! Håper det klaffer for deg å Turbotrollet..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Neeeeeei snuppa mi!!!! :´-( Når skal den dumme tanta di skjønne at hun ikke er velkommen!!? GRR. Sender deg mange gode trøsteklemmer. For å se det på den positive siden, så er det jo bra at syklusen ikke var så på bærtur som sist. Bli med å teste ut kjerringråd denne mnd. For nå SKAL vi bli gravide snuppa!!! Er lett å la det gå utover samboern din, men jeg er helt sikker på at han forstår det. Så ikke ha dårlig samvittighet for det. De er her jo for å støtte oss. Så kan du lage god mat til han når du føler deg litt bedre, så er du garantert tilgitt;) Krysser alt jeg har for at dette blir din siste pp! Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2008 Hei snuppa mi.. Tusen takk for varme ord:) Du er alltid så go å ha du.. Vi kan heller snakke mer på msn en dag:) Glad ideg
SommerBris Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Hei det var trist å høre. Fikk tr idag selv, nesten 1 uke på overtid, så hadde litt forhåpninger denne gangen. Lykke til videre, håper det klaffer i neste pp:)
*Mysillen* Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 huff....skjønner godt åssen du har det..... vi har prøvd i 3 år neste mnd....(36pp) skikkelig tungt til tider...' får virkelig håpe dere får hjelp og kanskje svar på ting når dere kommer i gang med utredninga...' er bare å pushe på legene altså....noen leger kan nemlig være somlete ønsker deg en masse masse lykke til framover... håper den lille spire sitter snart
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2008 Hei ~* Mysill *~ Skjønner ikke at jeg kan klage når jeg ser hvor lenge dere har holdt på! Uff, kan jeg få spørre om hvordan du holder mote oppe?? Ja,skal pushe på legene, håper bare det ikke er noe galt. Er det som har gjort at jeg har utsatt utredninga og sånn:( Er skikkelig nærvøs.. Men nå kom mensen ihvertfall nesten til riktig tid! Forgje mnd gikk jeg 35 dager over.. Takk for det:) Håper den sitter hos deg snart å, det fortjener du:) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå