Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Mini er 5,5 mnd nå, og har fått grøt og fruktmos/grønnsakspurè siden han var 4 mnd. Når begynte dere med middagsglass 6 mnd? Rett før h*n ble 6 mnd eller etter?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 jeg begynte for et par dager siden, og han blir 6 mnd om 2 dager, så rett før:) Har hørt at det ikke spiller noen rolle om de spiser 4 eller 6 mnd glass, at det bare er sterkere smak i 6 mnd glassene. Er jo ikke noen klumper i de heller.. så tror ikke det er så farlig..
MathildeC Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Ja, gav jenta vaar et middagsglass fra Hipp, "pasta penne med tomat og squash" i gaar, hun blir 6 mnd paa sondag. Hun eeeeeelsket det, hun er som regel glad i mat men naa ble hun spinnvill. Kjempegoey :-)
Love my kidz Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Gutten min begynte med seksmåneders glassene da han var 5,5 mnd fordi han likte ikke grønnsakspureen for fire mnd. Det luktet pyton for meg også så jeg prøvde heller de skikkelige middagsglassene som jeg kaller dem hehe. Ingen middag uten kjøtt vettu ;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Takk for svar Da tor jeg vi prøver innen ett par dager, spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå