Gå til innhold

Noen som har lyst å leke med oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en hel del herlige jenter her inne, men de aller fleste bor et godt stykke fra oss. Vi bor i Rogaland, i nord. Er det noen som har lyst til å bli kjent? Hadde vært deilig å kunne gått på lekeplassen med noen, funnet på ting både med og uten barn :)

Jeg har mange venninner med barn, men aller lever happy familieliv -noe jeg selvfølgelig unner dem.

Jeg er ferdig med mannfolk for en stund, er bare styr og mas allikevel ;) Men ser mørkt på sommeren for eksempel, hadde vært kjekt å kjent noen andre alenemødre som vi kanskje kunne reist på en liten ferie med.

Det må vel være noen vestlendinger her inne også? Gjør ikke noe om du er fra Stavanger, jeg tar meg gjerne en tur der...pappaen til lillegutt bor i det området :)

Jeg har en gutt som er litt over 2 år, kanskje litt greit å få det med også, hehe :)

Reiser på hytta nå, men håper det er noen som har svart når jeg logger meg inn i morgen. Ha en god fredagskveld jenter :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry - hører til på østlandet :) - så snarturer til park etc blir nok litt krongete altså... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...