Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Lurer litt på hva dere har tenkt å bruke som henteklær? Jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke. Har en nydelig bamsedress som jeg gleder meg vanvittig til å få brukt (noe av det første jeg kjøpte), men samtidig så ser jeg for meg at det kanskje passer bedre med en drakt av et slag. Noen meninger? De vordende bestemødre har også vært på handletur, og begge har plukket sine favoritter og kommet med tydelige hint om hva de synes passer til å hente babyen i (om man da kan kalle "denne tenkte jeg du kunne bruke til hentedrakt" som hint...), men akkurat hentedrakten har jeg liksom litt lyst til å ordne selv.
camosilla Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Mamma har strikket et sett i ull som jeg skal ha utenpå sparkebuksa. Og et pledd som jeg skal legge oppå i bilsetet hvis nødvendig
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Her har mamma strikket et nydelig sett til småttisen. Så det blir nok det ja.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Det var nydelig! Har ikke sett noen sånne, jeg.
Gjest mphs Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal ha på body og strømpebukse. Så skal jeg strikke bukse med seler enten i rosa eller turkis merinoull, har strikker en pixie lue og så blir det sikker en jakke som passer til. Er nesten ferdig med strikketeppet og tente å ta det med på sykehuset for å bruke det med en gang.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Jeg ska bare bruke vanlig joggedress... så skal jeg bruke bamsedress på utsiden... )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Et nydelig hentesett i ecru som min farmor som døde i høst har strikket. Selebukse, jakke, lue, sokker og votter i perlestrikk.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal ha et strikkasett i merinoull som mamma har strikket. (Selebukse, jakke, lue, skjerf og sokker i samme.) Under blir det tynn ullbody+longs. Over har vi et teppe, også av samme merinoulla, hvis behov. Åååå, som jeg gleder meg til å ta på de klærne:-)
72moddelen og tulla Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Har kjøpt ett nydelig sett med jakke, bukse,lue, sokker og et babyteppe med uglemotiver, går i offvite og burgunder og rosa(Lindex), under skal hun ha en offhvite boddy med blonder+ strømpebukse. Gleder meg til å ta det i bruk.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Her skal vi bruke en strikka" bomullsdress som har tynn fleece inni seg. Den er kjøpt på Exit-butikk. Ellers ville jeg brukt en litt tykkere hjemmestrikka dress/todelt sett.
Stine* Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Svigermor har strikka hentesettet Utrolig søtt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå