Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Må fylle opp den nye mp3-spillern, men akkurat nå er jeg helt tom for hvilke sanger jeg skal ha på den, så vil gjerne høre hva som er DIN favoritt og ellers om du har noe annet å anbefale :-) Liker de aller fleste typer musikk
SuperMoM <3 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Akkurat nå er jeg så utrolig glad i den sangen på greys anatomi reklamen. Brandi Carlile - The Story
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Ok, dette er ikke noe topp 20 - materiale, men min yndlingssang er Starless av King Crimson. Elsker den låta!!!!!
It's all about me Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 "Welcome To The Black Parade" av My Chemical Romance Det er en sang som har ALT.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 vet ikke hvorfor men hver eneste gang jeg hører sangen til Eminem og Dido- stan får jeg skikkelig frysninger. Teksten er bare helt enestående! Ellers er det jo så mange fine sanger... Hva pleier du å høre på? Kan sende en hel liste om du vil:-)
Nummer tre <3 Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 akkurat nå er det chris lee med weak.. den er sinnsykt bra, kan høre på den i repeat hele dagen
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk for mange svar :-) skal ta og høre litt på de forskjellige sangene på youtube jeg ;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Jeg elsker "november rain" med gunsen roses, syns at den sange bare er helt fantastisk nydelig;)
*Super*Mamman* Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Thake That med Babe faktisk, hehe.. Alltid vært det. ( føler meg litt barneslig nå men, hihi)
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 From this moment, med shania twain. Verdes fineste sang!!
Trebarnsmamma30 Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 The fray- how to save a life. Elsker den.. Natasha Bedingfield med soulmate er også veldig fin...
Mammaen til Turid Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 one republic - appoligize.. ellers det meste av ace of base...
Niem og Patrick Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 the calling - wherever you will go bryan adams - when you love someone
Håperpåønskebaby Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 Eye of the tiger fra Rocky og E6 av DDE
Vårunge08 Skrevet 12. januar 2008 #17 Skrevet 12. januar 2008 'Quite emotional now' av Madrugada. Minner meg om min første høst i Oslo i 2000. Alt for mye ensomhet, rødvin og en elsker som bodde 70 mil unna... ;o)
NemiW og Ravn Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Akkurat nå: "Dream on" - Aerosmith "Mama said"- Metallica (og ellers det meste av musikken til Metallica;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå