Gå til innhold

Hva er din yndligssang?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fylle opp den nye mp3-spillern, men akkurat nå er jeg helt tom for hvilke sanger jeg skal ha på den, så vil gjerne høre hva som er DIN favoritt og ellers om du har noe annet å anbefale :-) Liker de aller fleste typer musikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er jeg så utrolig glad i den sangen på greys anatomi reklamen.

Brandi Carlile - The Story

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ok, dette er ikke noe topp 20 - materiale, men min yndlingssang er Starless av King Crimson. Elsker den låta!!!!!

Skrevet

"Welcome To The Black Parade" av My Chemical Romance

 

Det er en sang som har ALT.

Skrevet

Angels med Robbie Williams...

Skrevet

vet ikke hvorfor men hver eneste gang jeg hører sangen til Eminem og Dido- stan får jeg skikkelig frysninger.

Teksten er bare helt enestående!

 

Ellers er det jo så mange fine sanger... Hva pleier du å høre på?

Kan sende en hel liste om du vil:-)

Skrevet

akkurat nå er det chris lee med weak.. den er sinnsykt bra, kan høre på den i repeat hele dagen

Skrevet

Tusen takk for mange svar :-) skal ta og høre litt på de forskjellige sangene på youtube jeg ;-)

Skrevet

Jeg elsker "november rain" med gunsen roses, syns at den sange bare er helt fantastisk nydelig;)

Skrevet

Thake That med Babe faktisk, hehe.. Alltid vært det.

 

( føler meg litt barneslig nå men, hihi)

Skrevet

From this moment, med shania twain. Verdes fineste sang!!

Skrevet

The fray- how to save a life. Elsker den..

 

Natasha Bedingfield med soulmate er også veldig fin...

Skrevet

one republic - appoligize..

ellers det meste av ace of base...

Skrevet

the calling - wherever you will go

 

bryan adams - when you love someone

Skrevet

Eye of the tiger fra Rocky

 

og

 

E6 av DDE

Skrevet

'Quite emotional now' av Madrugada.

 

Minner meg om min første høst i Oslo i 2000.

Alt for mye ensomhet, rødvin og en elsker som bodde 70 mil unna...

 

;o)

Skrevet

 

Akkurat nå:

"Dream on" - Aerosmith

"Mama said"- Metallica (og ellers det meste av musikken til Metallica;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...