Gå til innhold

Spørsmål om store gutter i damegarderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du hadde hatt en f.eks. 12 år gammel gutt med jerneskade? En såpass liten jerneskade at den ikke synes med første øyekast, men gutten hadde ikke klart seg alene i guttegarderoben.

Hadde du tatt han med i damegarderoben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de fleste svømmehaller etc. har garderober for den type problemstillinger som du sier. Det er bare å si ifra når du kommer dit. Hvertfall har de det her jeg bor.

Hvis ikke...hm...vet ikke. Kan godt hende noen vil føle seg litt brydd.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke had ham med i den vanlige garderoben, det skal være egen garderobe for handikapede ( tror jeg)..selv om de har hjerneskade så kan de faktisk reagere på andre nakne mennesker...vet jeg siden jeg kjenner fler som har jobbet med handikapede.

Hadde eventuelt fått en mannlig slektning ( de fleste har vel fedre???) til å tatt ham med.

Skrevet

jeg vet ikke. men jeg er alene med småen og tviler på at jeg kommer til og stoppe og gå i svømmhallen med han bare fordi han er gutt og jeg jente.

han får bli med meg til han greier seg selv.

jeg hadde ikke reagert om noen hadde med seg store guttebarn i damegarderoben så lenge de ikke kommenterte damene/jentene

Skrevet

Jeg spør fordi jeg har sett dette før. De fleste får jo en av samme kjønn til å være med, men faktisk ikke alltid.

Også er det ikke alltid egne garderober for sånne tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...