Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har noen flekker på dreami bagen min, bl.a på kalesjen og yttertrekket.. Er det mulig å ta av dette? Har vasket det innvendige trekket, men finner ikke noen måte å få av det yttertrekket og kalesjen.. Neon som kan hjelpe?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Har ikke du kjøpt helt ny vogn da? kjedelig med flekker :o/ kan jo bare spraye på sånn Vanish Oxi Action (Fungerer helt sykt bra på alle rare flekker) Fjernet forøvrig rødvin fra min kjole (hvit).. Så vaske godt over liksom ? hvis ikke trekket kan taes av?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Nei, har kjøpt brukt jeg. Derfor jeg lurer på om noen vet om trekket kan tas av...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Dytter denne jeg.. Siden jeg fortsatt lurer..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Tror kanskje du får mer svar fra en butikk vennen hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå