Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 at jeg endelig har fått snakket med en lege åssen jeg egentlig har det i heimen.. nå skal det bli andre baller her tror sambo må høre fra henne at det er tungt å gå gravid og faktisk være psyk.syk . nå er jeg bare glad at hun ville høre på meg
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 så bra da....du kan ikke ha det lett.... så nå må du ikke legge skjul på noe, si alt som det er, så får du den hjelpen du trenger :-)) Lykke til....
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Flott, håper han tar meldiga! Uholdbart å ikke blir forstått i en slik situasjon...tar han seg ikke sammen får du sende ha opp hit en helg så får gubben min kurse ham i "husfar-rolla"..min er som poteten og kan brukes til alt fra bleieskift til gulvvask når det kniper :-.D SPARK HAM I RÆVA ( mentalt)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 p.s mi kan ikke FORDRA drittbleier, brekker seg og tårene renner t.o.m, men han tar dem lell :-D
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 sparker han gjerne fysisk i rævva også hvis dette er noe som skal til for at han bidrar litt til i husfar-rollen.. skulle bare mangle at man skal dele på oppgavene. Jeg kan alltids skjerpe meg men da må han vise også at han kan ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå