Sol + spire Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg sliter med å få gitt snuppa vann. vi har nettopp begynt da. Og jeg gir kokt vann som er romtemperert. Har også prøvd kaldt, men ingenting fungerer. Hun blir bare kjempesint! Og da mener jeg RASENDE!! Huff... Er det noen som har prøvd å ha noe oppi vannet som kan hjelpe? For så å minske dette for hver gang så en bare sitter igjen med rent vann etterhvert...? Håper det var noen som skjønte dette.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Mitt råd er: Ikke stress med det. Lillegutt er heller ikke glad i vann, men han blir bedre og bedre ettersom tida går. Nå er han 7 1/2 mnd og det er ikke mye vann jeg får i ham enda, men han blir mer og mer villig til å drikke det. Fortsett å tilby vann innimellom selv om hun ikke vil ha, slik at hun gradvis blir vant til det, så vil hun sikkert drikke mer og mer av det etterhvert. Lykke til!
Sol + spire Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Ok takk for det.. Da skal jeg ta livet med ro Takk for svar
Yrha Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Gir du vann på flaske? Gutten min har aldri brukt flaske, men jeg begynte å gi han tutkopp med vann fra 5 mnd for å venne han på det. Nå holder han den selv og drikker vann, og han syns det er kjempeartig. Koppen blir jo like mye en leke som en drikkekopp for han. Verdt å prøve det
Nusse_83 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 jenta mi på 5 mnd vil helst drikke av glass eller kopp, hun får ikke til å drikke av flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå