tonemelone Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg prøvd 3 typer bleier, og alle lekker på natten....! Idag kjøpte jeg Up & Go, den fra 7-11 kilo... Den ser ut som om den sitter bra, men er litt usikker. Han skal jo ikke "opp og gå", for han er bare 4 måneder og 2 uker! Noen flere som har begynt, eller begynte tidlig med disse? Erfaringer??? :-)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg begynte med dem nå, sønnen min er 7 1/2 mnd. Begynte ikke fordi han går men fordi de sitter best og virker mest elastiske rundt livet. Libero anbefaler dem før de går også. Jeg er veldig fornøyd med dem. Men bruker Pampers active fit om natten. Han har brukt dem hele dagen til nå men jeg synes Libero up & go er bedre rundt magen. Men Active fit sitter høyt oppe på ryggen, noe som er positivt om natten + at vi har igjen av de bleiene. Jeg har ikke prøvd up & go på natten, så kan ikke uttale meg om dem da, men på dagen har de ikke lekket.
tonemelone Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 7 1/2 måned er jo endel flere måneder enn min lille... Likevel prøver jeg dem ut... Active fit er de siste bleiene jeg har brukt, og de lekker som bare det her... men, min gutt ligger og sover på siden... Kan ha noe med det å gjøre... Blir spennende å se i natt... :-) godt det finnes tisseunderlag til madrassen... :-) Up & go går jo ikke så langt oppover ryggen, så det blir også spennende å se hva som skjer når han bæsjer...! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå