Gå til innhold

god kvalitet på madrasser fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt å kjøpe et annet sted eller holder disse mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare hatt madrasser fra Ikea til jenta mi. De har noen gode alternativer med overmadrass fra sprinkelseng og oppover. Vi har vært fornøyd ihvertfall. Men tror faktisk ikke Svane osv er så forskjellig i pris om du kjøper en god en på Ikea. Om de er bedre, vet jeg ærlig talt ikke. Til voksen vet jeg ikke ;-)

Skrevet

Vi kjøpte sprinkelseng til snuppa på ikea og kjøpte da også den springfjær madrassen & overmadrassen der. Har fungert veldig bra her iallefall :-)

Skrevet

Hvor mye kosta springfjærmadrassen+overmadrass der?

Skrevet

Vi har også kjøpt både sprinkelseng og madrass på ikea.... Madrassen vi kjøpte er kjempe goe... har jo ikke prøvd den enda... men er god å fast/myk..... syns madrasser andre plass er veldig like di på ikea....

Skrevet

2 år siden vi kjøpte men skal se om jeg finner prisen.

Snuppa ligger på den ennå og den er like fin :-)

Skrevet

På vår lokale IKEA så anbefalte de Sussa-madrassen til 255,- med overmadrass. Stusset litt på at de ikke anbefalte den dyreste, men helt greit for meg ;o) Vi kjøpte en madrass til 600,- forrige gang, men de sier at det er unødvendig på et så tidlig stadium. Kjøper heller en dyrere madrass til juniorsenga.

Skrevet

Var på Ikea på mandag og kjøpte springfjærmadrass til sprinkelseng til 485 kr tror jeg.. Er vel den dyreste de har der.. Og sånn by the way, voksenmadrassene på Ikea er blitt kåret til best i test, bedre enn Høie, Svane osv osv... Så ingen grunn til å tro at de til barn er noe værre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...