Gå til innhold

Skål........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe tidlig å være på glass nummer to, men i dag er det lov.

Vemodighet på grensen til smerte i magen, krydret med melodrama og selvmedlidenhet, -det fortjener bedøvelse!

Hadde aldri trodd at det skulle være så vondt å flytte fra en dum leilighet.. Men når man sitter i et nakent ekkorom som har pleid å romme hele ens liv, kjenner man seg plutselig like tom på innsiden. Blir nok aldri eier av 120 kvm takterasse igjen heller! Bortskjemt har jeg vært.

Takk og lov at vi er fulle av lagringsplass og kan ta med oss minner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da skåler jeg med deg. men en dag vettu så blir det kanskje en takterasse på 240 kvm

Skrevet

Skål og takk for det!

Det er absolutt lov til å ha sine drømmer også, jeg slenger en rik mann og et par alpakka'er inn i min ;o)

Skrevet

Skulle gjerne skålt med et glass rødvin med deg jeg :-)

Husk at alt ordner seg for snille jenter. Om livet er litt kjipt akkurat nå, så skal du nok se at det snur igjen om ikke så lenge :-)

Skrevet

Takk for det missT! :o)

Jeg tror definitivt at livet bare kan bli bedre, og jeg legger meg ikke ned når det kommer en oppoverbakke... Men grine, -det gjør jeg!

Hører forøvrig på Thomas Newman - Any Other Name ( American Beauty) akkurat nå, og hvis det er noen flere som skal drive ut demoner i kveld må den lastes ned øyeblikkelig! Buhuuuuuu...

Skrevet

Det der var en god forkortelse av nicket mitt! Bytter til det jeg ;-)

Hva har skjedd egentlig? Tydelig noe jeg ikke har fått med meg.

Skrevet

Ikke annet enn at jeg flytter ut egentlig... Har forsøkt å selge leiligheten i ett år, og når den endelig ble solgt kom det likevel som et sjokk på meg. Blir nok særdeles knyttet til ting, tror jeg. Og selvfølgelig menneskene man har delt livet her med!

Var ikke meningen å herpe nicket ditt da ;o)

Skrevet

Ok. Forstår deg godt jeg.Men det blir nok bra igjen :-)

Du herpa det ikke. Syns det ble mye bedre jeg :-)

Skrevet

Har du bodd der hele livet? Er det barndomshjemmet ditt?

Klarer ikke helt å forstå hvordan det er, siden jeg har skiftet bolig med jevne mellomrom hele livet, men skål.

Sikkert vemodig, ja.. :-/

Skrevet

Trenger ikke forståelse, skål og medlidenhet er mer enn bra nok!

Nei, det er ikke barndomshjemmet. Det er det første hjemmet jeg har hatt for meg selv, og andre stedet jeg har bodd gjennom livet. Ikke vant til å være på flyttefot kan du si, og nå skal jeg til en deprimerende mellomstasjon. Også er det så.........perfekt her. I den grad det finnes materiell kjærlighet, så elsker jeg denne leiligheten!

Men sånn er livet!

Skrevet

Jeg har altså skapt et nick.......yey!

Du leser antakelig mellom linjene at livet snus litt på hodet ved å flytte ut herfra, og det stemmer. Uten at vi trenger å snakke om det :)

Skrevet

sikkert greit å få solgt nå da, før markedet dauer enda mer

sympati og skål :-)

Skrevet

Takk og skål! (9 glasset..... $o)

Har du blitt 28??? Trodde sannelig jeg hadde noe digitalt som skulle varsle meg om det....... *undre*

Vel, gratulerer med dagen!

Skrevet

jess ai æm!

og takk vøtt

9 glass vin? hehe

Skrevet

i går var det

håper du ikke har stort vinglass dah

Skrevet

*notere*

Jeg klarer meg. Kjenner jeg nærmer meg blogge-stadiet!

Skrevet

hehe, du står snart på bordet og roper FIGHT FIRE WITH FIRE

Skrevet

:oD

På vei under bordet nå faktisk.... (ikke har jeg bord heller!)

Tar med meg de to siste flaskene i senga jeg. Natta Daniel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...