Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Snuppa på 2 år har ei god vennine på avdelingen sin i bhg på nesten 3 år. De 2 jentene leker masse sammen i bhg, og mi datter snakker om denne jenta hjemme og omvendt. De 2 siste ukene har denne jenta spurt om å få være med jenta mi hjem å leke videre her. Jeg har sagt at det må vi snakke med mamma`n og pappa`n hennes om. Kjenner ikke foreldrene hennes annet enn snakk i garderoben osv. Men er usikker på om jenta`s foreldre synes det er for tidlig? Er helt greit for meg, de er så søte sammen disse jentene men kvier meg litt for å spørre foreldrene. Er de for små eller er det greit??
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Takk for svar :-) Da spør vi til uka, har lyst til at jentene skal få kose seg sammen og bli gode venner! Vi kan jo ikke annet enn å få et ja eller nei.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Nei ikke sant=) Jeg hadde bare blitt glad jeg=) Det er jo så koselig når de begynner å få venner=)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Det er nettopp det det er :-) Er så fint å se at når vi kommer til bhg så møter disse to jentene hverandre og gir hverandre en god klem. Og så løper de inn til lekene sammen og sier "Kom da!" om den ene er litt treg, hehe. Og det samme når jeg henter da er det hade klemmer :-) Veldig koselig å se disse små knytte bånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå