Gå til innhold

Vil du ha klær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du gravid el har nyfødt barn? Trenger du en startpakke?

 

Jeg har hatt mange barn, og den yngste - som blir den siste - er i ferd med å vokse ut av små størrelser. Noe er så nytt at det er vondt å hive, annet er godt brukt, men har greid seg fint.

 

Send meg en privat melding, så får du mitt navn og min postadresse. Dit sender du en smartkonvolutt (postverkets ferdig frankerte konvolutter) i ønsket størrelse, adressert med eget navn og adresse.

 

Si om du har/venter gutt eller jente. (Jeg har mest gutteklær, men noe unisex-klær også i nøytrale farger som hvit, beige, brun, lilla, multifarget osv.) Jeg setter sammen en kombinasjon av antrekk, så det blir en startpakke til deg som ikke kjenner andre å arve av. Alt kommer nyvasket.

 

Dette koster deg prisen av en smartkonvolutt. Jeg fyller den til bristepunktet....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jaggu med snill du :o) Flott at man har sånne mennesker som deg,skulle vært flere ;)

Skrevet

Trenger ingenting - men hjelper deg å dytte og må samtidig si at du er jo kjempesnill som gjør dette:o) Dersom du ikke har lagt dette innlegget inn på bim, så er det lurt å gjøre - mange fler der som er aktuelle vil jeg tro;o)

Skrevet

Trenger heller ikke noe - men signerer bare "Nemi" &"*Rutletutt*" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...