Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Sambo fridde til meg på julaften!! Har en liten på 7 mnd, er litt over 3 mnd på vei med nestemann som kommer i juli. Er så usikker på når vi skal legge bryllupet.. må bli denne våren eller til neste vår/sommer.. Er bare så lenge å vente til 2009 da..
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Tror nok jeg ville ventet til neste år! Tror jeg ville hatt nok å tenke på rundt fødselen og svangerskapet! Og så ville jeg hatt full oppmerksomhet rundt både den nye babyen, og bryllupet - hver for seg! Og da har dere jo noe å glede dere til både i år og neste år:) Og i tillegg har dere i 2009 2 brudepiker/brudesvenn:)
gullegget Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer:) Jeg ble også fridd til på julaften:) Noen planlegger bryllup på en mnd. Hvis du ikke skal ha en bestemt frisør, fotograf, kirke, sted. Så kan dere klare det. Men du begynner åbli ganske stor da, og det er mye å tenke på til ett bryllup. Og den på ca ett år krever mer da når den flytter litt mer rundt på seg. Jeg begynte å planlegge over ett år i forveien, vi giftet oss i august. Og da var mye bort bestilt allerede. Så det ble ett puzzle spill å få til sted, kirke, fotograf og frisør. Og hvis drømmen er prinsesse for en dag, så er det godt å ha mange kjoler å velge i:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå