PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal reise på hytten i helgen og vet at jeg har en pakke uåpnet NAN1 der...den er ikke gått ut på dato el noe....kan jeg gi den til jenten min på 5 1/2 mnd selv om hun vanligvis får NAN2? D er jo bare to dager d gjelder? Hvis ikke, så bare tar jeg m meg NAN2, men hadde jo vært greit å få brukt den pakken og...
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Nei, da kommer NAN-politiet og tar deg! Høhø.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 He he, hjeeeeeelp Nan politiet!! hihi Tusen takk for svar Ble bare litt usikker, siden 2'eren inneholder litt flere næringsstoffer BTW Min far ville forresten at jeg skulle hete Nan da min mor var gravid m meg...Min mor nektet og sa: "Jeg skal ikke ha en unge som heter morsmelkerstatning!" He he...Er i grunnen litt glad for d...Ikke d at d ikke er et fint navn, men er i grunnen litt enig m mamma...
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Ja, forskjellen på dem er at 2 eren har mer jern. Ikke verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå