Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 jeg er på utkikk etter stellebord til å ha på badet.. gjerne til å slå sammen eller på hjul... men er jo ikke å finne noen som ser greie ut her jeg bor.. de fleste ser ut som de henta ut fra 90-tallet...kunne tenkt meg hvitt stellebord,men finnes jo bare i gule og blå osv.. grrr... noen som har noen tips til hvor det finnes noen fine som ikke koster skjorta?Har sett på IKEA sine nettsider,men har de flere enn det bildene viser?
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2008 trenger ikke ha med badekar..
Renate :-) Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=416&kategori=19&subkategori=41
mor.monsen Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Har du badekar? Vi har kjøpt et fint ganske nøytralt stellebord til å feste på badekaret. Når det ikke er i bruk kan det slås opp så det ikke er i veien. Bestilte det på www.babykos.no Betalte nesten 800kr for det på salg.. kanskje de har flere.
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 har boblebad som er bredt..plass til to i bredden,så det spørs om det går..men kikka akkurat på det som henger på veggen på IKEA..kan jo være noe:)
mor.monsen Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 De er kjempesmarte. Så på et slikt på fredagen når jeg var på Ikea. Vi har nye fliser på badet og Thomas vil ikke borre i dem.. derfor vi gikk for badekar varianten.
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2008 vet du om de har andre stellebord enn de som kommer opp når man søker på nettsiden deres?
mor.monsen Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Nja...ikke så lenge siden jeg surfa på sidene dems.. tror faktisk de viser hele utvalget på nett.. er ikke så stort. Et brunt, et hvit og det til veggen som jeg husker...
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2008 ok.takk skal du ha.. når har du termin forresten? eller har du kanskje fått?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Brio Moon Lux, synes det er veldig fint: http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=4 helt enig at det er mye bråkete plaststellebord overalt ...
mor.monsen Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har termin 14.mars. Men har montert opp stellebordet for å se om det passer. Åsså tok vi det ned igjen.
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2008 vet du pris på dette?
Bebis120408+150511 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. januar 2008 vet du pris på dette (til deg som anbefalte dette brio stellebordet)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Ja heisann, betalte 1399 (ihvertfall noe rundt der) på BabyShop. Uten stellematte, så det må du kjøpe i tillegg.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Sniglar fra Ikea til 200 kroner er faktisk det som har kommet best ut i test ift sikkerhet pga høye kanter.(For oss som sparer på foreldre & barn lenge, hehe) Vi har det til snuppa, ikke det fineste men det gjør jobben sin veldig bra :-) Har kurver under på den hylla med alt vi trenger!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #17 Skrevet 11. januar 2008 Vi har også kjøpt sniglar fra ikea... syns det virker helt topp... passe akkuratt inn i hjørna på badet.. siden vi har stort boblebad så har vi ikke plass til noe stort stellebord....
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #18 Skrevet 11. januar 2008 http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_produktside_stellekommode.html?ARTICLE_ID=1178699449958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå