Gå til innhold

Ferie med ett-åring - tips til hvor..?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noen gode tips på hvor det kan være fint å reise på ferie med en ettåring(i mars)? Er åpen for både hytteferie i Norge og sydentur... Viktigste er at vi får slappet av og ettåreingen også er fornøyd... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at danmark ferier er supert for småbarns familier, vi skal leie et feriehus der i sommer..

skal dere til syden anbefaler jeg Alcudia på mallorca:) kjempe fint der:) og veldig barnevennlig:) vi var der når amalie var 8 mnd og skal dit i juni:)

Skrevet

Vi hadde også tenkt til å dra til Alcudia med vår gutt på et og et halvt til sommeren, men lurer nå på om det blir i varmeste laget for en så liten? hvor varmt er det der i juli? HAr ikke lyst til å dra dit for å være inne eller stort sett sitte i skyggen! noen erfaringer? har veldig lyst på en sydentur, men eneste muligheten er i juli..

Skrevet

i sommer var vi på kreta med jenta vår som var litt over ett år da. Kanariøyene kanskje? Passe i mars med tanke på varmen og sånnt....

Hun bada og koste seg, og så var det underholdning på en scene om kvelden. Vi valgte et leilighetshotell der vi var garantert å få barneseng, og så hadde vi toromsleilighet. Det var helt topp!

Skrevet

Ville satset på Kanariøyene. Mye barnevennlige steder og hoteller der. Jeg har kun vært ordentlig på Grand Canaria og Lanzarote av de er egentlig Lanzarote min favoritt, men barnevennligheten på GC er muligens uslåelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...