chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Da er jeg 6+2 i følge klinikken men bare 4 uker siden egguttak... Så egentlig er det 6 uker da?? Men vet ikke hvorfor de har plusset på to dager ekstra... Men uansett da, kan de se hjertet da? Mente de hun dama jeg snakket med pr tlf..???
Thea-81 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg var på UL 6+4 og så hjertene - men så ikke så mye mer da Vet ikke hvor de 2 dagene kommer fra..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Okay, nei trenger ikke se så mye, annet enn hjertet så jeg vet alt er som det skal være=)
bratt Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei du! Godt du skal få komme til ultralyd nå fordi du trenger å få vite:) Du skal bare stole på legen ang hvordan de rekner, fordi dette kan de, og du kommer til å se hjerte eller hjertene på mandag. Nyt helgen og slapp av, så blir det snart mandag, og da får du visshet:) Lykke til!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk bratt=) Skjønner det du.. hehe.. Ja føler jeg trenger å se/få vite dette nå... Travelt.. Skal prøve å nyte helgen, blir vel mest sløving tenker jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå