Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 jeg hører så mye forskjellig... noen med tips, hva velger dere???
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Litt forskjellig. Bruker weleda babyolje og mange av kremene deres. Fåes på helsekosten. Ellers litt forskjellige, men alltid parfymefritt. Natusanprodukter unngår jeg for det er jo nok parfyme i EN krukke med krem til en hel liten stinkende by...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med Sebamed sine produkter som kjøpes på apoteket. Stellekremen er super, oljen lukter godt og hudvasken (ekstra mild) veldig snill mot min datters hud. Hudvasken er helt uten såpe og veldig drøy. Bruker også den selv som ansiktsvask - den fjerner min sminke uten å tørke ut huden!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Babyline sin serie er den eneste som er helt fri for parfyme og parabener. Veldig gode og drøye produkter:) Fås på apotek, babyutstyrsbutikker og på nettbutikken til http://www.norsk-medikal.no/
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Brukte fint lite stelleprodukter til lillemor. Kjøpte Babyline sin shampoo og den syns jeg er helt grei. Ellers så er det først de siste månedene vi har brukt litt badeskum av og til når hun bader. Syns olje og sånt blir så klissete. Ellers så har vi brukt sebamed spesialkrem når hun har vært litt tørr i huden og vanlig sinksalve ved bleieutslett.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 har alltid brukt weleda,og er veldig fornøyd..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 det vi bruker av krem er øsypuspasta, det er helt genialt istedefor zinksalve som vi ikke likte... denne fåes på apotek og brukes på såre stumper sår, stikk eller kløe
Nætte;mortil2 Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Vi brukte babyline sine produkter helt til for litt siden, da byttet vi oljen til Balneum Hermal (han har litt eksem), og den er super. Fikk beskjed om at å ha litt olje i vannet var kjempekjekt når han var nyfødt, så det har vi gjort hele tiden. Vasker bare lekene og karet nøye innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå