Gå til innhold

dere i uke 39-40, hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 39+5, og er egentlig i super form nå om dagen. har også begynt å sove godt om nettene i det siste. ryggen er ikke like vond som den har vært tidligere, har ingen plager... tror ikke kroppen min vet at den snart skal føde, har verken ubehagelige kynnere eller noe annet som kan minne om modning av noe slag...

er nesten litt skuffet, vil jo at fødselen skal skje snart, men nå føler jeg den er milevis unna! men hurra for bra form da, blir i alle fall uthvilt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det vel på samme måte som deg. Sliter med bekkenløsning, så det er vondt å gå, men så lenge jeg får nok hvile så går det greit.

Har ingen andre plager, og nå har jeg begynt å sove igjen om natta, etter et par uker med 0-2 timer søvn per natt.

Jeg har passert både UL-termin og min egen mens-termin, så jeg sitter nå her og venter, men det virker ikke som kroppen har tenkt å bidra til noe denne helga heller.

Skrevet

Min form er heilt topp. Har hatt noken plaga no dei siste dagane, men i dag e eg heilt fin! Var nesten sikker på at noke kom til å skje i helga (har termin 16) , men no virka d ikkje som om noke skal skje alikavel nei! Nesten litt irriterandes! Men jo, fornøgd med at formen e fin:)

Skrevet

Formen min er ikke noe særlig. Er veldig trøtt for tiden.. har sovet bra gjennom hele svangerskapet fram til den siste uken. våkner mange ganger om natten. finner ikke god liggestilling (litt på grunn av lillegutt som helst vil bestemme). bekkenet har begynt å bevege seg så det er vondt å gå og jeg har masse kynnere. men jeg satser på at det betyr at nå nærmer det seg..*krysse fingre* terminen er 17.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ikke i noe særlig god form nei. Sover ikke, og det tærer noe enormt på energien. Gleder meg sånn til fødselen skal sette i gang....jeg tenker ikke på annet! Åh, så glad jeg skal være når vannet går eller riene setter inn for fullt. Er veldig klar for fødsel nå!!!!

Skrevet

Vi har visst termin samme dag, vi, Anettemor82! :) Formen her har egentlig snudd fra helt flott til bånn på et par dager. Hehe. Hadde kjempemasse energi og fikk gjort masse i heimen, vasket ned hele kjøkkenet og alt.. Men tror kanskje jeg brukte opp energien min, for nå er jeg bare sååå sur og grinete konstant.. Har masse nedpress og det er så vondt, så nå er jeg veldig klar for å få vondter som faktisk fører et sted. ;) Sover ikke noe godt, heller, føler jeg ligger litt på vakt liksom. Menmen, ikke lenge igjen nå da, jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...