Gå til innhold

Dette fordømte maset om Lier... Vet dere at;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene pasienten på avdelingen hvor mannen min jobber har bodd på Lier siden han var noe slikt som 13 år?

Altså bodde han der mens disse tingene hendte og de gamle bygningene fremdeles var i drift?!

Han som faktisk har levd og sett masse av dette og har fått erstatning fra Staten for behandlingen han selv fikk der som ung...

For de finnes jo ennå, de menneskene som bodde der den gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Håper virkelig han fikk stor erstatning! Selv om erstatningen ikke blir noe i forhold til hva han har opplevd/sett...

Skrevet

ja jeg vet...at de finnes altså..

det er jo grusomt ..

Skrevet

da kjenner nok mannen din Tanten til samboeren min...

Skrevet

for ordens skyld: hun er ansatt ;)

Skrevet

Jøss, og likevel bor han der fortsatt?

Tror kanskje ikke jeg hadde orket å bli der hvor slikt hadde hendt meg, men om han har vært der siden han var 13 år så husker han kanskje ikke noe annet "hjem"?

Hvor gammel er han nå?

Skrevet

Erstatningen var visst ikke så stor, men det hadde litt med mannen å gjøre også, for han har lite å bruke penger på, Lier Sykehus er jo ikke akkurat noe shoppingmekka, og han har jo aldri hatt særlig til penger og rutte med og vet ikke helt hvordan de skal behandles og brukes heller.

Så det han fikk var vel egentlig en sånn "så du kan kose deg litt uten at alt går over styr" sum:)

Skrevet

Han bor der ennå han, men for ordens skyld, jeg vet ikke eksakt hva han har blitt utsatt for jeg asså, eller hvor oppegående han er. Man at han vet og husker en del vet jeg, ellers ville han jo aldri fått noen erstatning vil jeg tro...

Og ting er jo drastisk forandret.

Han har forøvrig forsøkt å bo for seg selv og slikt men det fungerer ikke, vært innenfor alt for lenge.

Skrevet

huff..syns dettte er så grusomt jeg...=(

Skrevet

Hvordan vet du det?

Har ikke mannen din taushetsplikt?

Skrevet

Synes jeg leste at alle fikk en erstatning på 100 000 kr jeg. Det er jo ingenting.

Skrevet

Joda, men saken har vært offentlig oppe i rettsystemet her i byen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...