Gå til innhold

er så irritert!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hormonhælvete har satt i gang! jeg blir oppslukt av små små irritasjonsmomenter. tar meg selv i å stå med kryttede never, gråten i halsen, hvesende og bannende.

utløsende faktor i dag: skulle legge sengetøy inn i skapet, hyllen var høyt oppe og ganske full. valgte å stå på tærne med en kleshenger og dytte det inn med alle mine krefter fremfor å hente en stol.....

utløsende faktor i går: et par på svangerskapskurset som smattet så høyt på de j.... tyggisene sine at det var nummeret før jeg måtte dra derfra....

det er utallige lignende historier fra de siste dagene. jeg blir så sliten! er jo egentlig en positiv person og svangerskapet har gått som en drøm. andre som opplever det samme????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅåh, ja! Særlig ting som irriterte meg bare litt før, er nå fullstendig uutholdelige....hvis dette blir verre har jeg to lange måneder igjen...

Skrevet

ja. smatting har alltid irritert meg noe innmari, men nå er det uutholdelig!!!!! vet ikke hvordan jeg skal takle det. ender opp med å stirre på personen i håp om at vedkommende skal kommentere det. DA kan nemlig jeg kommentere smattingen! får meg ikke riktig til å si noe uoppfordret, føler at det er dårlige sosiale antenner. men egentlig er det jo smatterne som har dårlig sosial oppdragelse!!!!!

Skrevet

Grrrr ja... jeg har lyst til å klappe til stefaren min...pokkers rævsleikende wannabe...

før greide jeg å late som om han ikke eksisterte, men nå holder jeg på å klikke når jeg er på besøk hos mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...