Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 hvis hodet ikke fester seg er det heller ikke sikkert magen synker særlig. Hos noen vil magen synke når fødsel er igang :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Mangen synker på grunn av at ungen ligger langt nok ned i bekkenet så den vil synke før fødselen starter hos alle, men når det skjer trenger ikke å være likt for alle.
♡ Jersey ♡ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Hodet var så og si festet forrige kontroll, lå iallefall langt nede..og jordmor sa at magen hadde sunket litt. Nå har alle begynt å kommentere siste dagene at "Men magen din har ikke sunket noe"???? Og det uten at jeg spør dem om hva de synes. alle bare mener i vei... Slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Magen min hadde IKKE sunket da jeg fikk rier og måtte stoppes i uke 31. Ikke i uke 34 heller - men DA sank den. Så den MÅ ikke synke for at du skal komme i fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå