Gjest Skrevet 12. januar 2008 #26 Skrevet 12. januar 2008 Easy fix basen til Maxi cosi-setet kan brukes i alle biler. enten bruker du isifixmåten eller selefestet. Det sies at det ikke spiller noen rolle hvilke du brukes for de er like sikre begge to.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #27 Skrevet 12. januar 2008 De var glad at de valgte base, slik at hun klikket setet ut av den, i stedet for å bære babyen i armene. Jeg sa ikke at hun satt i basen )
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 12. januar 2008 #28 Skrevet 12. januar 2008 Vi har kjøpt acta graco med base..hadde ikke base sist så blir artigt og prøve nå;-)
Modesty Blaise Skrevet 12. januar 2008 #29 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har kjøpt Britax Rømer sete med Isofix base. Har fester til basen i vår nye Touran så jeg har forstått at dette blir enkelt og snertent!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #30 Skrevet 13. januar 2008 bare må svare dere: at basen gjør det enklere er kun en bonus!!!!! Basen er laget for at det er ønskelig at bilstolen skal bli igjen i bilen ved et kraftig sammenstøt! Dette er ny teknologi, som kommer til å utvikle seg til alle biler. Det sikreste er selvsagt isofix fester, da er barnet og stolen festet i selve ramma i bilen og er tryggere enn noensinne. Måtte bare nevne dette, siden så mange syns det er "bortkasta" penger å bruke. Sikkerhet BØR ikke være en økonomisk avgjørelse i 2008, med det trafikk bilde vi har samt ulykkestall mm
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #32 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har kjøpt uten base, da jeg ikke kjører samme bil hele tiden synes jeg det er veldig greit. Hadde ikke base første gangen heller og jeg syntes det fungerte veldig bra..
lalinea Skrevet 14. januar 2008 #34 Skrevet 14. januar 2008 Kjører en bil som er et par år gammel, da regner jeg med at iso-fix ikke var standard på Citroen? Noen som vet om det er anbefalingsverdig å få montert en slik base, og hva omtrent det vil koste? Tusen takk!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. januar 2008 #36 Skrevet 15. januar 2008 Med base anbefales!! Så mye inn og ut av bil som det blir, er det greit å slippe det beltestyret hele tiden. Så kan man jo bare feste stolen med selene i andre biler, om man skal sitte på med noen andre. Akta Graco Logical S har vi kjøpt og den er med base. Er ikke noe man må kjøpe med ekstra, som Maxi-Cosi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå