Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg sliter så ekstremt med rødming nå når jeg er gravid. Jeg rødmet lett i ungdomsårene, men er ikke noe jeg kan si jeg sliter med til vanlig nå. Men etter at jeg kom et stykke ut i graviditeten rødmer jeg for ingenting. Det er nesten slik at det hemmer meg litt sosialt. Er ingen grunner til å rødme slik, klarer ikke å styre det i det hele tatt. Har tenkt litt på at det sikkert har noe med den økte blodmengden å gjøre. Håper inderlig at dette går over etter fødselen!! Noen andre i samme bås?
Siivi Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Uff JAAAaa...d hadde eg sist svangersk! D va heilt forjæ***** kunne ikke snakke me noen,uten at eg begynnte å rødme,selv om at eg isje va flau! Eg rødma bare noen spurte meg om noe,"hva hadde du til middag?" så rødma eg...fæle greier... Heldigvis har eg isje fått d denne gangen! Helt enig,at du blir hemmet av d,for du blir så bevisst på d,og blir falu av å rødme,så blir du ennå rødere. Føler me dg! Absloutt...Husker hvor kjipt d va...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Ja! Nå sliter jeg alltid litt med rødming, men det er absolutt blitt verre i sv.skapet. Plager meg stort sett på jobb, men der kan jeg knapt ta ordet eller ta en seriøs prat uten at denne jævlige rødmen kommer. Aaaarggh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå