Gå til innhold

Melk i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å få denne råmelken? Mange sier de har fått det allerede rundt uke 20, mens andre får det ved fødselen. Men hva er normalt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.....dytter på denne.... jeg lurer selv:)

Skrevet

Det er individuelle forskjeller. Men lærte på svangerskapskurset at det er normalt ar melken ikke kommer før tre dager etter at man har født.

Skrevet

Det jeg hører av andre så er det mest vanlig å få dt ved fødselen. Men hvis du begynner å få det nå så må du ikke "ta så mye" på puppene for å stimulere mer melk. Jeg har fått ved fødselen begge gangene, og jeg har ikke hatt mangel på melk:)

Skrevet

jeg har ikke melk og fikk bare litt melk da småen ble født også så vi måtte gi mme til han... dette er nok veldig forskjellig

Skrevet

jeg fikk melk i brystene når jeg var rundt 5 mnd på vei med nr 1 og spruten sto en måned før fødsel. har også denne gangen begynt å få melk allerede ved 4 mnd nå som jeg går med nr 2. hadde ingen problemer med å amme fra han ble lagt til brystet mitt første gang.

men folk er jo forskjellige når det gjelder det med melk i brystene. er vel ingen fasit svar på det.

Skrevet

Jeg lakk fra puppene fra uke 14, så det går fint an at det kommer tidlig :)Ikke stimuler puppene, så økes ikke produksjonen, og pass på å holde det varmt, så du ikke får brystbetennelse... Jeg lakk blnkhvit væske i begynnesen, og mere og mere hvitt etterhvert... Nå er det bare tre måneder igjen, så blir det vel bruk for det som kommer ut også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...