Gå til innhold

i hvilken uke ble dere kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei ennå....men har begynt å bli seriøst kvalm......og veldig fort sulten!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Jeg har kastet opp siden 5 dager etter eggløsning og gjør det ennå. Er 9+0 i dag.. Var også kvalm hver gang jeg spiste siden 5dpo og trodde jeg var blitt gal. Men testen var postitiv og kvalmen henger i.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg ble super kvalm fra en dag til den neste i uke 6, og etter det har den vært konstant til jeg fikk postafen av gynekologen min i uke 9.

Lykke til!!

Skrevet

Har ikke være kvalm noe særlig i hele tatt, og er i uke 10. :)

Skrevet

I uke 6 ca ble jeg kjempekvalm, kjempesulten og kjempetrøtt, hehehe:)

Skrevet

Kan jeg spørre om hva postafen er?? (Alle råd som kan hjelpe mot kvalme tas i mot med takk!! )

Også....Dere som er kvalme...Hva gjør dere mtp jobb?? Klarer dere dere gjennom dagen?

Skrevet

Postafen er et reseptfritt medikament mot reisesyke som du får kjøpt på apoteket.

Personlig klarer jeg meg ikke gjennom dagen, har vært 100% sykemeldt siden like før nyttår. Ligger i sofaen hele dagen når jeg ikke kaster opp. Beholder ikke noe, og har gått ned 4,5kg på 8 dager :-(

Skrevet

Da er jeg muligens i uke seks nå da....? He he....Takk for råd av deg litt lenger opp også :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...