babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har net hatt el,idag har eg sjikkeli mens murringer,my hvitt utflo.og ødlagt rygg pga bekkenløsning.håpe vl for mye nå.enda læng t ikm.
Randis Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei, jeg har alle tegnene for å være gravid. Lenge til IKM. Min IKM er ca. 29.januar. Moro om flere ikke så langt fra. Når er din IKM? Håper du er gravid. Tiden vil vise om vi er gravid og om vi klarer å beholde. Lykke til.
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Eg har 27jan.har oxo hadt ondt nederst i magen,og ondt i puppan,men d har eg ofte lel i puppan. Kesn symptoma har du da?eg e litt kvalm og,men d e eg og ofte likevel da.
Randis Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Rams opp her.. Hadde veldig hoven og vond mage frem til dagen egget festet seg, øm generelt i nedre del av magen, hovne pupper festedagen, kvalm, humørsvingninger (ulikt meg), veldig kald og sensitiv lukt og smak og sikkert mer som jeg har glemt akkurat nå. Moro om det hadde klaffet for deg og når vi har så nær IKM.
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Håpe d ha klaffet for oss begge.kosn vet du at egge ha festa seg? Eg har sympt ellers og,så vanskeli.men ha aldri hadt ont nederst i magen før,oppafor underlive.så e det disse murringene da.minne meg om kynnere.lei av ventinga alerede eg,hehe.
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Humørsvinginga har eg,men e plaga m my pms fra før så vanskeli.
*gullungen med okt spire* Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 hei håper for deg..jeg har hatt kjempe vondt å smerter i underlivet og hatt masse slim i uka har humørsvingninger og skeller fort på gubbe..huttetu hehe han sier du er gravid du..for jeg var sånn sist også kjempe sur..hihi..vert en del kvalm også men nå er jeg bedre igjen..har ikm 27
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 Høres veldi lovende ut for din del gullungen. Eg ha hatt i dag å,så nu må det skje noe altså!kjenner d stikker litt i venstre sida.
babysjuk82 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 Ny dag,nye muligeter. Idag kjennes d ut som eg har vært på fylla.trøtt og sløv,og kjennes ut som eg ha tryna og falt rett på ryggen.lyst og gå og legge meg ijen!men kan da ikke d eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå