Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Fordøyelsen er ikke som før, og jeg tar Duphalac regelmessig for å unngå en ny 14-dagers fortoppelse... Grøss... Men innimellom får jeg så utrolig mye luft i magen, og det er vanvittig vondt!! Var på cafè med en venninne i dag, og da satt jeg litt for lenge. Kommer ofte når jeg sitter. Gikk krokbøyd derifra og hjem... Og det er mye luft som kommer, au au au... Flere som har det slik?
baby 07.02. Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Det kan komme av at du tar duphalac.Vet det er mange som får det som en bivirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå