Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei jenter. I dette innlegget kommer det skikkelig ekle detaljer (som jeg nok burde holdt for meg selv)... Men jeg må bare si det likevel, for har vært ganske ute av meg siden det skjedde. Denne måneden var mensen min noen dager forsinket. Den kom til slutt i går morges. Var på kurs på skolen da. Følte meg skikkelig dårlig i noen timer - mye verre enn det pleier å være. Jeg var kvalm, varm og kald om hverandre, hadde konstante kramper i magen og følte meg rar i hele kroppen. Jeg hadde mest lyst til å legge meg ned på gulvet... Så jeg bare så på klokka, og ventet på å kunne dra hjem og legge meg nedpå. Tok 250 mg Naproxen, som pleier å gi god smertelindring, men denne ga ingen effekt. Etter kurset gikk jeg på do, og da jeg tørket meg fant jeg en lysegul halvfast klump på omtrent 2 centimeter. Jeg ble sjokkert og redd på en gang. Satt og så på den en stund, for jeg trodde liksom ikke mine egne øyne. Jeg var fortsatt dårlig litt etterpå, men følte meg raskt mye bedre fin igjen fysisk sett. Snakket med sambo, og han var ganske fra seg og bekymret. Lå resten av gårsdagen på sofaen. Tenkte så mye på det. Snakket mye med sambo i går kveld, og han var så omsorgsfull og snill. Gråt veldig mye også, for jeg følte meg så forvirret og redd. Hva tror dere jenter? Er det jeg som overreagerer eller kan dette ha vært en tidlig spontanabort? Har aldri opplevd noe sånt før i det hele tatt. Liten sannsynlighet for at jeg kan være gravid også, men hadde et lite uhell med en kondom rett i etterkant av eggløsningstid i forrige syklus. Håper noen kan gi noen råd til meg.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kan det ha vært en rest av kondomet hvis det var et kondom som sprakk? jeg opplevde det en gang, en bit av kondomen kom ut en ukes tid etterpå. Bør jo gå til legen din og sjekke at alt er ok for sikkerhets skyld.
Miss Misantrop Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hvis den guleklumpen hadde vaert et foster hadde du vaert mye lengere paa vei. I 5 uke helt usynelig for det blotte oye. Skjonner at det var veldig skremmende. Det er forresten en meget kort frist etter egglosning for aa bli gravid fra 12 til 48 timer. Syntes du bor oppsoke gyn, bedre aa gaa 10 ganger for mange en en forlite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå