♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Det er slutten på en slitsom uke på jobb ) Det er begynnelsen på en deilig helg sammen med min kjære gutter ) Flere som kjenner helgefølelsen komme? God helg da!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Åhh, ja i like måte:))) Gleder meg til de kommer hjem fra jobb og bhg nå, jeg er hjemme tidligere og lager ferdig middag, hi hi:) (og dibber litt) God helg da! Kos deg med guttene dine:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå