Gå til innhold

Skikkelig nedpress i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.. er 31+6 i dag og etter spinning har jeg hatt skikkelig nedpress. Eller føler ungen ligger helt nede i bekkenet.. Skikkelig ubehagelig.. Noen andre som har dette eller vet.. er over 2 år siden sist så sånne ting som dette er glemt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt.. noen som vet..

Skrevet

Hadde det samme for ett par dager siden, men jeg hadde ikke gjort noe som helst. 31 uker på vei selv. Lurte også på om det er normalt, kan nemlig ikke huske noe slikt med de to andre.......

Skrevet

Har det også sånn, og jordmor sier han ligger langt nedi bekkenet. Kjennes ut som han prøver å bane seg vei noen ganger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...