vipsen*en av hver* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 heisann.. er 31+6 i dag og etter spinning har jeg hatt skikkelig nedpress. Eller føler ungen ligger helt nede i bekkenet.. Skikkelig ubehagelig.. Noen andre som har dette eller vet.. er over 2 år siden sist så sånne ting som dette er glemt...
vipsen*en av hver* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2008 dytt dytt.. noen som vet..
bollamor*med 3 barn* Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hadde det samme for ett par dager siden, men jeg hadde ikke gjort noe som helst. 31 uker på vei selv. Lurte også på om det er normalt, kan nemlig ikke huske noe slikt med de to andre.......
camosilla Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Har det også sånn, og jordmor sier han ligger langt nedi bekkenet. Kjennes ut som han prøver å bane seg vei noen ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå