tingeling87 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 hei. jeg har fått en pakke med seks vagitorier som jeg skal ta i 6 dager. jeg synes ikke de er så lette å få opp.. kan man smøre på litt canesten krem for at den skal gli lettere opp? dessuten så synes jeg at det kommer så mye av vagitorien ut... hjelper den noe om den bare kommer ut igjen om morgenen? synes ikke det er så kult med sopp så jeg vil jo gjerne at det skal hjelpe.. gjør jeg det feil? takk for alle svar.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Kanskje du kan prøve med litt vaselin på. Har egen erfaring med at deler av tabletten kommer ut neste morgen men kuren har virket fint til tross for det, så jeg tror ikke vi gjort feil. Jeg sov med bind for å ikke få klisset langs benet eller i trusen neste morgen.
tingeling87 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 takk skal du ha. så selvom jeg har på vaselin på, så virker pillen allikvel?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Pillen virker akkurat som den skal selv med vaselin på.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Har nettopp laget et nytt innlegg om dette har i Skravletråden. Jeg sliter også med dette. Den er jo så hard. Hadde noen plager i julen, og var hos lege for å ta prøve. Fikk resept på tre dagers vagitorier med Dalacin, og tok disse. Sambo som satte de. Kjempe greit, for de smeltet liksom bort inni der. Men Canestenen er jo så hard. Hvordan i all verden skal jeg sette de?? Skal de forsvinne inni der eller skal de sitte der og ytterste delen som en propp? Må gjøre dette selv da sambo er på sjøen. Gynekologen ringte i går og sa jeg må ta denne kuren, for prøvene de tok viste gjærsopp. Var visst ikke farlig, men måtte ta kuren ut sa hun.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Sliter forresten med å sette alle mulige slags stikkpiller inni der. Ikke at jeg gjør det så ofte, men både dalacin og tidligere stikkpiller jeg har tatt er det sambo som må sette.... Tror det er tanken jeg har om at jeg kan ødelegge noe, som gjør at jeg ikke greier det. Blir anspent, og så blir det liksom stengt videre innover, så de ikke kommer langt nok inn, eller skal de ikke så langt inn? Hjelp meg noen!!
tingeling87 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 jeg er enig. jeg føler at jeg ikke får den lagt nok inn... om jeg har gjort det feil så finner jeg nok fort ut det hvis kuren ikke har hjulpet. synes canesten pillen er så hard og kantete.. det gjør vondt å sette den inni. men med vaselin så bør det bli lettere. skal prøve det i kveld jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå