madisen Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Min begynner rett og slett å bli litt gammel :-)
Jannamor Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hva er viktig for deg? alder?(skjønte at det var alder) kjønn? kapasitet? sted? humor?
Amaroq Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg er i hvertfall veldig godt fornøyd med Din Doktor (ligger i Vollabakken 3 - www.dindoktor.no) Hadde dr.Nordstrand som fastlege mens jeg studerte for endel år siden. Jeg har nå dr. McDonagh som fastlege etter at jeg flyttet tilbake og har vært hos han gjennom svangerskapet. Veldig profesjonelle og hyggelige leger begge to, og de andre som jobber på legekontoret (i resepsjonen etc) er også koselige. Aner ikke hvordan kapasiteten der er, men som sagt, jeg er i hvertfall veldig fornøyd!! :-)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 For ca.2 år siden byttet jeg til Dr.Rolv Harald Myklebust. Han holder til på Heimdal. En kjempe flink lege, får virkelig følelsen av at han bryr seg. Han stiller opp når det måtte være. Han har til og med tatt meg inn på en lørdag for å følge med blodtrykket mitt. Også er han lett å nå på mobilen om det skulle være ting som haster. Kan være litt folk på venteværelse, med det kommer nok av at han er "populær" også bruker han god tid på pasientene sine. For å unnga venting får jeg han ofte til å sette meg opp på time tidlig på dagen.
madisen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Takk for svar, Heimdal blir litt upraktisk kanskje. Bor på Rosenborg og jobber ved Lerkendal. Var fornøyd med å ha mannlig lege, men har heller aldri prøvd kvinnelig da. Men litt ung er en fordel, snakker samme språk da. :-)
madisen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Ja... og hører gjerne fra flere :-)
lille-persille Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Å jaaa:) Tempe legesenter (ligger i høyblokka Max-bygget på Tempe) er jo like i nærheten av Lerkendal. Det er et kjempetrivelig legesenter der de tar seg veldig god tid og virkelig bryr seg! Jeg har Berit Theimann som fastlege der, og hun er en fantastisk trivelig dame. Veldig engasjert og opptatt av hvordan du har det. (Eneste er at hun stort sett alltid er forsinket, så det er lurt å ta timen tidlig på dagen har jeg funnet ut:))
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Er veldig fornøyd med min lege Holder til på Midtbyen Legesenter og heter Berntsen
Duo-yoghurt Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har samme lege som deg Fruktmos- med jente i magen:) Han er utrolig flink. Han lytter og forstår, tar seg god tid. Og han er meget seriøs. Tipper han er i 30-årene et sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå