Happy-Mama:) Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Dere som er/har vært gravide, og som var plaget med mens-smerter i forkant av hver menstruasjon utenom svangerskapet selvsagt… Opplevde dere noen forskjell på disse mens-smertene da dere ventet den menstruasjonen som aldri kom;)? Jeg er vanligvis veldig plaget med smerter, og siden jeg sluttet på pillen har jeg hatt smerter i to uker før mensen (fra el til TR). Jeg venter TR i morgen, men har enda ikke hatt noe smerter (bortsett fra noen små-stikk et par ganger…) Tok en test tidligere i dag, men den var negativ da… -men det var ikke morgenurinen heller… Uff ja, jeg vet at alt er individuelt, og at ingen her egentlig kan svare meg på om jeg er gravid… Jeg føler bare at jeg har mye igjen for å høre andres erfaringer på område…
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 første gang jeg ble gravid så pleide jeg å få smerter ca 4 dager før IKM, det gjorde jeg også den gangen jeg var gravid
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 ingen problem;) en hvorfor står det IKM 10.12?
Happy-Mama:) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 hehe, det har jeg glemt å ordne... da TR kom den 10.12 likevel, bestemte jeg meg for å ta en pause herifra... men ville innom en liten tur idag likvel... takk for opplysningen;) hehe:p
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 hihi, lett å glemme. Men er det en ting jeg aldri glememr så er det å skifte antall pp på nicket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå