Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har lagt ut bilde på profilen.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2008 Babysenga så klart.. går litt fort på tastaturet her..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Bestemt at snuppa kommer på onsdag eller?? =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Nei, ikke helt bestemt, men siden jm på sykehuset sa jeg skulle ta med meg tingene mine når jeg skal dit på tirsdag til samtale, og at snittet mest sannsynlig ble gjort på onsdag, så blir det sikkert onsdagen. Da er det jo bare 5 dager igjen til terminen også, så da er det jo på tide egentlig..
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 ååå så koselig.... der kommer hun nok til å sove godt )
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Så stilig! Ser veldig koselig ut! Og så flott mage du har!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Ser veldig fint ut..... Bare et lite tips; lurt med mørk rullgardin eller mørke gardiner så det blir helt mørkt der inne. Gutten min var ihvertfall veldig var på lys når han skulle sove om natten. (så ikke ut som om du hadde det på bildet) Jeg måtte tilslutt ut å kjøpe rullgardin med gummi på baksiden så den ikke slipper inn noe lys - der inne er det natta døgnet rundt!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2008 Takker for det. Ble veldig godt fornøyd ja. Skal sette inn sengen vår og senga til Nero også nå senere.. Så blir et helt nytt rom for oss alle dette.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 Ja, har tenkt på persienner i mørkt tre, men er sånn dustemål på vinduet, så må ha to, og det syns jeg ikke er noe fint, så har bestemt meg for å se det an, hvordan det går..
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Et annet tips er å ikke ha senga stående så nært vinduet pga av trekk på babyen!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2008 Har tenkt på det også, men er eneste mulighet med tanke på å ha både vår og babyens seng der. Men det virker ikke som det trekker ikke fra vinduet, og vi skal ha på sånn ekstra pakning på det for å være helt sikker, dessuten så beskytter jo sprinkelbeskytteren en del, og ungen kommer jo ikke til å ligge i fotenden, og dyna vil jo beskytte mye.. Også beskytter jo gardinene en del.. Så regner med at det går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå