Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Mistet vår lille i sa I desember, og har prøvd å lage en ny siden. Har de siste dagene følt at tanta er på vei, men siden i går mårrest kommer det bare en slags helt klar utflod... mye av den også! Hva i all verden er dette da, noen som har opplevd noe liknende? Kroppen er jo litt rar om dagen men, har den tilta helt liksom?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 når i desember mistet du? hadde dere sex, kan jo være det var sæd? Ellers kan det jo være ti ting det med mensmurringer: 1.tanta er på vei 2. Du er gravid
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Kjente noe var galt 16. des, babyen kom ut av seg selv 19. des etter å ha blødd siden dagen før... Kan sikkert ikke forvete at tanta er helt seg selv første gansken kanskje? Bruker alltid å få tanta etter å hatt følelsen i 1-2 dager, nå er det gått kanskje ei uke...!? Bli bare litt stressa, håper jo alt er som det skal der inne.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Syklusen blir ofte lengre rett etter en SA. kan feks ta meg. Jeg har mistet to ganger, da har syklusene blitt ca 2-2,5 uker lengr enn de pleier den første gangen.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Testet du negativt på el-tester før du fikk den positive el-testen 31/12?Slik at du er sikker på at HCG er ute av kroppen etter graviditeten?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Helt sikker, fikk både negativ grav test, og el test før jeg begynte å teste på nytt! Nå fått positiv to ganger, er positiv i dag også faktisk, så nå er jeg bare mer forvirra egentli...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Har du sjekket at den ble negativ igjen etter den forrige eggløsningen?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Ble litt engasjert nå jeg, hehe:-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 Japp japp Testingen har tatt litt overhånd denne mnd... Skulle egentli bare sjekke om den fortsatt var positiv, bare for sikkerhets skyld ettersom hormonene kanskje kunne ha lurt grav testen, men da var den negativ... Nå er den plutselig positiv igjen! Engasjert selv jeg, godt å ha noen flere som kan tenke for meg Takk takk
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Da må jeg bare få si lykke til med testinga i morgen tidlig, husk å oppdatere oss;-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2008 Tok en test ista, den var negativ men, tar det som EL og hopper til køys
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Hm, pussig..Var sikker på du var gravid, jeg:-) Jaja du får ta det som en el og hoppe til køys, ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå