jordbær80 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har tidligere brukt CB digital og billigtester. IKM er søndag. I dag klarte jeg ikke vente lenger, og tok en CB (siden jeg har to). Der kom det opp en svak, svak, svak skyggestrek. Lurer på om den alltid kommer hos andre også? For den er jo der, bare den ikke blir "farget" når man ikke er gravid. Eller har jeg missforstått??
madisen Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Skjønner ikke helt hva du mener? Er det et kryss (eller antydning til kryss) der eller ikke?
jordbær80 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 det er svakt antydning til kryss..
jordbær80 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Takk for svar, men er ikke helt overbevist! he, he.. For det er bare en svak, svak skygge. Men prøver igjen om et par dager og ser om krysset er sterkere da!!
lilla jag Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 jeg har aldri fått så mye som en skygge på cb,så tror kanskje du er gravid:)
babysjuk82 Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Eg har bestandi fått svak svak strek på cb.ser at dn e dr liksom.eg stole ikke på cb lenger.kun hvis dn e sterk pos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå