Gå til innhold

Noen som har erfaring med CB tester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere brukt CB digital og billigtester. IKM er søndag. I dag klarte jeg ikke vente lenger, og tok en CB (siden jeg har to). Der kom det opp en svak, svak, svak skyggestrek. Lurer på om den alltid kommer hos andre også? For den er jo der, bare den ikke blir "farget" når man ikke er gravid. Eller har jeg missforstått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? Er det et kryss (eller antydning til kryss) der eller ikke?

Skrevet

det er svakt antydning til kryss..

 

Skrevet

Takk for svar, men er ikke helt overbevist! he, he.. For det er bare en svak, svak skygge. Men prøver igjen om et par dager og ser om krysset er sterkere da!!

Skrevet

jeg har aldri fått så mye som en skygge på cb,så tror kanskje du er gravid:)

Skrevet

Eg har bestandi fått svak svak strek på cb.ser at dn e dr liksom.eg stole ikke på cb lenger.kun hvis dn e sterk pos.

Skrevet

Og va ik gravid da strekan va der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...