Gå til innhold

ja, en ny epoke ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

I går kveld og i dag tidlig var det to røde streker, på digital test, men den ene streken er betraktelig sterkere enn den andre, men står i pakn vedlegg at dette er normalt :) gleder meg ikke for mye ennå, men er det fler som har erfaring med sterk/svak strek, den svake er alikevel veldig tydelig ...

hmmmm, hadde el 17.12, har ventet lenge på den andre streken pga ingen tante, men ømme bryst, sover myyye , litt irritabel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er gravid for meg - gratulerer!!!

Skrevet

takker :) men kan ikke helt tro det ennå....men vet ikke om jeg tør å juble ennå....har fått legetime 21.01....

når er det vanlig å gå til lege, går man alene eller sammen??med sambo

Skrevet

Gratulerer så masse :-) Men hvorfor gå til lege så tidlig?

Skrevet

har andre grunner enn dette til å gå :) men føler ikke for å brette ut om det her :) men spør igjen, når er det normalt å gå til lege, alene, sammen osv?? er 5 uker , 4 dgr på vei

Skrevet

Det avgjør du/dere selv. Noen vordende fedre er med hver gang, andre har ikke mulighet til det. Så her er alt normalt. Men jeg har skjønt at førstegangskontroll når det gjelder svangerskap er først rundt uke 10, eller?

Skrevet

okei :) takk,takk for info... da er jeg vel rundt 7. uker...MEN er ikke 110% sikker ennå...eller det er jo 2 streker, men står jo som sagt at de ikke matcher ....hadde kanskje forventa de skulle være like sterke....

hadde vært greit å fått det bekreftet av lege .....hehe , rare vi jenter av og til :) når har du el eller ikm??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...