Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Litt inviklet,men min manns onkel er samboer med ei som har ett barnebarn på fire år som ligger i respirator etter bil ulykke.. Dette blir jo onkelens fillebarnebarn.. Jeg og svigerinna mi lurte litt på om vi skulle sende blomster eller er det noen annen måte vi kan vise at vi tenker på dem? Må være så grusomt for de og foreldrene til gutten, håper virkelig at han klarer seg.. Pappaen kræsjet på vei til barnehagen..
Stor_smil Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Åhh.. *frysninger* Så forferdelig.. krysser alle fingre og tær! Syntes det var fint av dere å tenke på dem, og å sende blomster. Jeg hadde satt pris på det, om det gjaldt meg iallfall.
MikroMidas Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Synes det høres ut som en god ide, jeg. Det kan jo holde med et kort også? Trenger jo ingen storslagen bukett, bare en liten en med noen ord på et kort.
Alba44 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Veldig fint gjort av dere. Åå, fikk tårer i øynene her nå... Håper inderlig det går bra!!!
mayaya Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes det er et bra tiltak med bomster. Men så kom jeg på å tenke på en ting; vet dere om det er stabilt for den lille gutten? Kjedelig om dere sender god bedring, og han ikke har klart seg, tenker jeg... Ufattelig trist da!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Det er koselig at folk viser at de bryr seg ved å sende blomster. Det synes hvertfall jeg
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Føler at vi må gjøre noe ja, men kanskje ikke dumt å høre åssen det går først.. Teline, flott nick, har ett søskenbarn som har kalt dattera for det, har ikke hørt om det før det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå