Pysjen Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er 6+6 uker og spiren var så liten at det tilsvarte at jeg var 5 uker. Men det stemmer jo ikke- da kunne jeg ikke testet positivt når jeg gjorde!! Han var også usikker på om hjertet slo- han sa han kanskje kunne se noe som blinket, men var usikker. Jeg lurer på om spiren døde da jeg var 5 uker-MEN det er jo denne uken kvalmen med oppkast har kommet! Jeg er sykt kvalm og kaster opp mellom 10-15 ganger om dagen. Hvis spiren døde for 2 uker siden så kunne jeg vel ikke fått svangerskapskvalme nå?? Har fått ny time til UL om to uker...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke garantert å se et hjerte slå så tidlig. Med prinsessa på 2 år var vi ul da vi var 6+4 og så IKKE hjerteaktivitet, 2 uker etter var det full liv der inne på ny ul :-) Har du tatt hcg prøve da slik at dere kan følge med?? Klemmer
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Husk det at et egg kan ligge i dvale i opptil 2 uker! Dvs at man kan teste forferdelig tidlig, men at det tar ei stund før det begynner å utvikle seg! Så alt er nok i orden til deg Tittimor!
sydilla Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Det er mange som blir flytta både 1,2, og 3 uker på UL :-) Det går nok bra skal du se! Syns det høres merkelig ut hvis du skulle fåt så voldsom kvalme med et foster som hadde vært dødt i to uker. Kvalmen henger sammen med HcG og den synker jo hvis fosteret dør...
SuperMoM <3 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Så dere fosteret da eller?Tror ikke det er noe å bekymre seg over:) Mammamora: Da jeg hadde ma i slutten av august,så steg fortsatt hcg og kvalmen var der da også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå