Gå til innhold

Vært på UL i dag... Bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+6 uker og spiren var så liten at det tilsvarte at jeg var 5 uker. Men det stemmer jo ikke- da kunne jeg ikke testet positivt når jeg gjorde!!

Han var også usikker på om hjertet slo- han sa han kanskje kunne se noe som blinket, men var usikker.

Jeg lurer på om spiren døde da jeg var 5 uker-MEN det er jo denne uken kvalmen med oppkast har kommet!

Jeg er sykt kvalm og kaster opp mellom 10-15 ganger om dagen.

Hvis spiren døde for 2 uker siden så kunne jeg vel ikke fått svangerskapskvalme nå??

Har fått ny time til UL om to uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke garantert å se et hjerte slå så tidlig. Med prinsessa på 2 år var vi ul da vi var 6+4 og så IKKE hjerteaktivitet, 2 uker etter var det full liv der inne på ny ul :-)

Har du tatt hcg prøve da slik at dere kan følge med??

Klemmer

Skrevet

Husk det at et egg kan ligge i dvale i opptil 2 uker! :)

Dvs at man kan teste forferdelig tidlig, men at det tar ei stund før det begynner å utvikle seg! :)

Så alt er nok i orden til deg Tittimor! :)

Skrevet

Det er mange som blir flytta både 1,2, og 3 uker på UL :-) Det går nok bra skal du se!

Syns det høres merkelig ut hvis du skulle fåt så voldsom kvalme med et foster som hadde vært dødt i to uker. Kvalmen henger sammen med HcG og den synker jo hvis fosteret dør...

Skrevet

Så dere fosteret da eller?Tror ikke det er noe å bekymre seg over:)

Mammamora:

Da jeg hadde ma i slutten av august,så steg fortsatt hcg og kvalmen var der da også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...