Gå til innhold

Ikke kranglespm.. Har dere vært noen gang/ er dere elskerinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan endte det hele forholdet opp?

Har dere blitt sammen? Han fortsatt sammen med kona? Gikk du fra mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å være den andre kvinnen, verken for min del eller for kona sin del. En slik mann ville trolig gjort det samme mot meg, hvis det hadde blitt oss to(men det ville det aldri blitt:)).

Skrevet

Jeg ville i så tilfelle aldri ha definert meg som elskerinne.

Skrevet

Var sammen med en dust av en fyr en gang, men han dumpa meg for en annen. Vi fortsatte likevel å ha sex. Det er mange år siden, og jeg var i hans makt. Seriøst, han hadde et utrolig tak på meg. Samtidig fikk han meg til å føle meg like mye verdt som en kakerlakk.

Jeg endte etter hvert opp hos psykolog. Og endte etter hvert også det ikke helt sunne forholdet...

Er ikke akkurat stolt av å være så lite smart, men for å si det sånn så ville det ikke ha skjedd i dag :o) Moralen og selvtilliten har blitt større.

Bruker ikke være det, men er nå

Skrevet

Nei, men du hadde kun lurt deg selv. Alle andre ville difinert deg som det:)

Skrevet

Sa akkurat det samme, det hadde ikke falt meg inn...men nå er det 1 år siden og jeg har blitt den andre kvinnen..

Klarer ikke ¨å komme meg vekk fra dette forholdet, har prøvd mange ganger. Som anonym over sa, han har utrolig makt over meg. Merkelig er at jeg er vanligvis ganske sterk person, men de følelsene jeg har for han klarer jeg ikke å styre.

Hi

Skrevet

Ikke mine folk. De har litt mer vidde på kategoriseringa si. Og er de ikke mine er de ikke veldig relevante heller.

Skrevet

Du har strengt tatt ikke grunnlag for å uttale deg om mine reaksjonsmønstre.

Skrevet

Jeg har hatt noen elskere da jeg var singel og de var også single. Så vet ikke om det egentlig er noe godt svar på spørsmålet ditt men.... Syns det var veldig greit å ha en jeg stolte på som jeg kunne ha sex med når det passet meg da jeg var singel. En som ikke sa noe til noen slik at ingen fikk vite om det og ikke krevde noe av meg. Enden på visa hos begge mindre elskere var jo at de ble forelsket da... og da kuttet jeg ut med en gang. Generellt syns jeg man skal holde seg milelangt unna andres menn! Om man har blitt bedratt selv, vet man hvor vondt det er og det kan jeg ikke si jeg unner noen! Vet du at mannen har dame, hold deg unna! Tenk om det var din mann noen andre holdt på med bak din rygg!

Skrevet

Jeg har dessverre hatt forhold til flere gifte eller samboende menn.

De har endt av ulike årsaker, og grunnlaget for å bygge opp et forhold er minimalt etter en slik affære.

Det er skjelden godt å være noens elskerinne, Om det springer utifra en forelskelse blir det likevel kjøligere etterhvert, og da er du bare der for å fylle sprekkene i et samliv, -som for menn stort sett kun dreier seg om sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...