Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Men ikke over noe som har med meg å gjøre.... Vi bor som "nærmestenabo" til kirka her. Å i dag er det en ung mann som begraves, han tok livet sitt. Jeg kjenner hverken han eller familien, men kan jo ikke unngå å se hvor mange som møter opp...parkeringsplassen er full++++ Å her sitter jeg med min nydelige lille sønn, mens noen andre skal si farvell til sin i dag:( Livet er ikke lett eller rettferdig. Har faktisk tent ett lys for dem, jeg som aldri pleier gjøre sånnt....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Huff, ja en blir litt uvell av sånt, stakkars folk.. Har en klump i magen selv etter at jeg i går fikk vite at en bekjent (mannens onkels ny kone sitt barnebarn) da en liten gutt på 4 år ligger i respirator her etter at han var i bilulykke da pappaen skulle kjøre han i bhg..
Mamman til AM&JS Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Ja, det må være trist... Glad at jeg ikke bor i nærheten av kirka...for jeg ville vel felt tårer hver gang det var begravelse og ikke minst bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå