Paulinaprøverigjen Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Venter ikm imorra eller søndag (som forresten ikke er velkommen).. Føler meg trøtt å slapp fortiden.. har hatt endel smerter nede i korsryggen, og endel kvalme.. men kvalmen kommer ofte etter jeg har spist... har ikke overspist eller noe sånnt liksom... å utfloden er ganske tykk (æsj) Stikkninger i magen av å til... men ikke noe ubehalgelig.. kjenner jeg nesten er litt øm helt nede på begge sider... noen som veit ? det med kvalmen etter mat å sånt... dere andre som venter ikm nå de nærmeste dagene, har dere noe symptomer?? Vil ikke håpe for mye ass... er så lei av å bli skuffet... Så derfor jeg går å sier til meg selv at.. skjerp deg a, du er ikke gravid.. har prøvd såå lenge å ikke blitt det til nå... så hvorfor nå liksom...
Paulinaprøverigjen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2008 ingen som har et svar å gi meg ? :/
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vil bare ønske deg masse lykke til!! Er aldri lett å vite om symptomene betyr graviditet, eller om det er kroppen som lurer oss. Men det høres jo veldig lovende ut. Krysser fingrene for deg, håper du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå