Gå til innhold

Hva er planen deres for helgen jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fortsatt har ork til å gjøre noe moro, eller blir det helgekos i sofaen :)

Ikveld skal vi ta det stille og rolig, og spise noen fete hamburgere, og se på film :):)

I morgen tar vi turen til min søster, og svoger. Gutta skal på guttekveld å spise spekemat, og søs og jeg skal kose oss med "jentesnakk" :o)

Hun har lovet meg fleskepannekakerull og sitronfromage til kvelds....nam. Er det snakk om mat - så kommer jeg...hehe....

God helg alle gravide bimdamer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på fredagspils i kveld (vi er heldigvis to gravide). I morgen er vi bedt på middag til et vennepar.

God helg ;)

Skrevet

Pils ja :) Må ikke glemme å handle inn munkholm til i kveld :) Har blitt et must hver helg nå :o)

Skrevet

Hurra for helg!! :D

Vi har ingen planer over hodet. Det er deilig. Jeg er verdens lateste for tiden, blir ikke mer enn et par timers søvn per natt, og da orker jeg ikke stort på dagene. Så i kveld blir det rolig foran tven. Skal ha bakt potet, sambo har ønsket seg det så lenge, så jeg har tenkt å overraske han med det. Dessuten har vi et nytt xbox-spill vi må runde før baby kommer. Hehh... :D

I morgen skal vi handle ny stekepanne+gryter. Har utsatt det lenge nok, så i morgen er det dags. Men det er også alt vi skal. Ellers blir det bare rolig kveld med noe god mat, tenker jeg. Merkelig hvordan middagen er dagens høydepunkt, når man ikke orker å gjøre noe. Er lissom den jeg gleder meg til hele dagen :P

Får håpe været holder seg, så får vi ta noen turer også i løpet av helgen. Bekkenet er helt føcka for tiden, så blir korte turer, men dog.. Godt med litt luft :)

God helg damer! :)

PS. ALLER helst vil jeg føde i helgen, så det er min største "helgedraum" :)

Skrevet

Om jeg ikke føder før den tid (i wish;) ), skal jeg være fadde i dåp på søndag

Ellers har vi ingen spesielle planer

Skrevet

Moro og moro.... skal plukke ut maling til barnerommet og diskutere hvor ting og tang skal stå der inne. Ellers blir det mest kos foran tv'en med noen gode filmer tenker jeg.

God helg til alle :)

Skrevet

idag har jeg vært på shopping og kontroll hos lege,,,,passer tantebarnet mitt i natt,,,, i mårra tidlig kommer broren min på åtte år, skal passe han også.....han skal også ligge her natt til mandag:-) lørdagskveld kommer ei venninne på taco,,,,,og så har jeg to gutter selv da,,,så her er det fullt av unger hele helga:-) mest av alt har jeg helst kunna tenkt meg å født,,,,,er 36 uker,,,,så forventer ikke noen fødsel enda,,desverre:-)

Skrevet

Jeg skal på Harry-tur til Sverige og kjøpe babyutstyr (begynner å haste litt nå, hehe :-)

Skrevet

Jeg skal ordne ferdig til babyen kommer. :) Nærmer seg jo nå..

Skrevet

Jeg skal sitte her i sofaen og vente... Stirre i veggen og vente!

Nå må det skje noe snart...

Skjer det noe nå? *kjenner godt etter* Nei, det gjør ikke det..

Enn nå? Fortsatt ingenting... Holder på å bli gal!

Føler at jeg ikke kan gjøre noe i fall ting skulle begynne å skje, så her blir det innehelg. Forhåpentligvis på føden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...